Veelgestelde vragen Zakelijk

Zakelijk account

Hiervoor vult u dit formulier in. Het kan 1-3 werkdagen duren voordat uw account geactiveerd wordt.

Bij de registratie van een zakelijk account worden uw gegevens gecontroleerd. Indien u niet voldoet aan de vereisten, zullen we uw account omzetten naar een particulier account.

Bestellen doet u eenvoudig via onze website. U plaatst de gewenste producten in uw winkelmand en verstuurt de bestelling wanneer u dat wilt. 

U vindt de mogelijkheid om in te loggen helemaal bovenaan de pagina. Uw login bestaat uit uw emailadres en uw wachtwoord. U kunt uw wachtwoord wijzigen in uw persoonlijke profiel.

Is uw bestelling niet correct aangekomen, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Zij geven u een retournummer en meer informatie over hoe de producten teruggestuurd kunnen worden. Na ontvangst en beoordeling van de retourgestuurde artikelen ontvangt u een creditnota.

U kunt uw retour per e-mail aanmelden aan sales@laveen.nl onder vermelding van uw NAW-gegevens, het factuurnummer, de namen van de producten die u wilt retourneren, het aantal en de reden van retournering. 

Zakelijk verzending & levering

Het minimale bestelbedrag is €40. Hiermee krijgt u gratis verzending. Deze leveringsvoorwaarden zijn van toepassing op zendingen binnen Nederland. 

Wilt u uw bestelling laten versturen naar een ander land? Dan betaalt u de verzendkosten voor het versturen naar het betreffende land. U kunt deze kosten opvragen via info@laveen.nl 

  • Op werkdagen voor 16:00 besteld, volgende dag geleverd*

*Voor 16:00 besteld op werkdagen wordt dezelfde dag nog verzonden. In de praktijk betekend dit dat je pakketje meestal de dag erna wordt bezorgd. Hier in zijn we echter afhankelijk van onze bezorger dus dit kunnen we niet altijd garanderen. Indien je niet op een werkdag besteld wordt jouw pakketje de eerstvolgende werkdag bezorgd.

Bezorging in België en Duitsland:

  • Bezorgtijden: 3-5 werkdagen

Andere internationale bestemmingen:

Internationale bestemming hebben een langere levertijd, afhankelijk van de bestemming. Wilt u een pakket naar een andere bestemming laten bezorgen? 

Mail naar info@laveen.nl of bel op 070-2153140.

Wanneer wij je pakket ingepakt hebben ontvang je van ons een notificatie en een track & trace code. Via de link in de e-mail kun je het pakket volgen.  

Wanneer je niet aanwezig bent op het moment dat je bestelling bezorgd wordt, dan wordt je bestelling de volgende werkdag opnieuw aangeboden. Er worden in totaal twee bezorgpogingen gedaan, daarna wordt je bestelling naar een DPD pick up parelshop geleverd. Via de track & trace link, kunt achterhalen waar je pakket is geleverd. 

Ja, dit is mogelijk. Je kunt in het bestelproces aangeven dat de bestelling op een ander adres bezorgd moet worden.

Bestellen & betalen

Het plaatsen van een bestelling is gemakkelijk en veilig. Allereerst selecteer je de gewenste producten en voeg je deze toe aan je winkelwagen.

Via de knop aan de bovenkant van de website kun je de winkelwagen bekijken en, indien gewenst, de aantallen per product aanpassen, een product verwijderen of bijpassende producten toevoegen.

Op de pagina van de winkelwagen zie je ook het totaalbedrag en de berekende BTW.

Vervolgens kun je op één van de bestelknoppen klikken en kom je in het afrekenscherm. Om je een duidelijk overzicht te geven hebben we alle informatie op één pagina verwerkt. Bij het eerste onderdeel vul je de adresgegevens en e-mailadres in. Check deze goed wanneer ze ingevuld zijn want we gebruiken deze voor alle toekomstige correspondentie.In het tweede onderdeel kies je een verzendmethode. Hier kun je ook een uitgestelde verzenddatum kiezen en een servicepunt of een aangepaste verzendoptie selecteren. Wij leveren dus waar en wanneer het jou uitkomt! Bij het 3e onderdeel kies je de gewenste betaalmethode. Alle betalingen worden in een beveiligde omgeving verwerkt. Onderdeel 4 laat een overzicht zien van je bestelling. Controleer deze dus goed voordat je de bestelling afrond. Ook kun je nog een opmerking plaatsen bij de bestelling. Ga je akkoord met de algemene voorwaarden dan kun je de checkbox selecteren en de via de knop Afrekenen, na stap 4 in de checkout, de bestelling afronden en naar de betaalpagina gaan. Wanneer je klinkt op de knop afrekenen, na stap 4 in de checkout, dan ga je betaalverplichting en overeenkomst aan voor deze bestelling. Uiteraard behoudt je het recht om de bestelling te annuleren.

Zodra de bestelling met de gekozen betaalmethode verwerkt is krijg je een orderbevestiging met verdere informatie.

In Nederland:

  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, volgende dag geleverd*

*Voor 15:00 besteld op werkdagen wordt dezelfde dag nog verzonden. In de praktijk betekend dit dat je pakketje meestal de dag erna wordt bezorgd. Hier in zijn we echter afhankelijk van onze bezorger dus dit kunnen we niet altijd garanderen. Indien je niet op een werkdag besteld wordt jouw pakketje de eerstvolgende werkdag bezorgd.

Bezorging in België en Duitsland:

  • Bezorgtijden: 3-5 werkdagen

Andere internationale bestemmingen:

Internationale bestemming hebben een langere levertijd, afhankelijk van de bestemming. Wilt u een pakket naar een andere bestemming laten bezorgen? 

Mail naar info@laveen.nl of bel op 070-2153140.

Wanneer wij je pakket ingepakt hebben ontvang je van ons een notificatie en een track & trace code. Via de link in de e-mail kun je het pakket volgen.  

Wanneer je niet aanwezig bent op het moment dat je bestelling bezorgd wordt, dan wordt je bestelling de volgende werkdag opnieuw aangeboden. Er worden in totaal twee bezorgpogingen gedaan, daarna wordt je bestelling naar een DPD pick up parelshop geleverd. Via de track & trace link, kunt achterhalen waar je pakket is geleverd. 

Ja, dit is mogelijk. Je kunt in het bestelproces aangeven dat de bestelling op een ander adres bezorgd moet worden.

Bestellen & Betalen

Het plaatsen van een bestelling is gemakkelijk en veilig. Allereerst selecteer je de gewenste producten en voeg je deze toe aan je winkelwagen. Via de knop aan de bovenkant van de website kun je de winkelwagen bekijken en, indien gewenst, de aantallen per product aanpassen, een product verwijderen of bijpassende producten toevoegen.

Op de pagina van de winkelwagen zie je ook het totaalbedrag en de berekende BTW.

Vervolgens kun je op één van de bestelknoppen klikken en kom je in het afrekenscherm. Om je een duidelijk overzicht te geven hebben we alle informatie op één pagina verwerkt. Bij het eerste onderdeel vul je de adresgegevens en e-mailadres in. Check deze goed wanneer ze ingevuld zijn want we gebruiken deze voor alle toekomstige correspondentie.In het tweede onderdeel kies je een verzendmethode. Hier kun je ook een uitgestelde verzenddatum kiezen en een servicepunt of een aangepaste verzendoptie selecteren. Wij leveren dus waar en wanneer het jou uitkomt! Bij het 3e onderdeel kies je de gewenste betaalmethode. Alle betalingen worden in een beveiligde omgeving verwerkt. Onderdeel 4 laat een overzicht zien van je bestelling. Controleer deze dus goed voordat je de bestelling afrond. Ook kun je nog een opmerking plaatsen bij de bestelling. Ga je akkoord met de algemene voorwaarden dan kun je de checkbox selecteren en de via de knop Afrekenen, na stap 4 in de checkout, de bestelling afronden en naar de betaalpagina gaan. Wanneer je klinkt op de knop afrekenen, na stap 4 in de checkout, dan ga je betaalverplichting en overeenkomst aan voor deze bestelling. Uiteraard behoudt je het recht om de bestelling te annuleren.

Zodra de bestelling met de gekozen betaalmethode verwerkt is krijg je een orderbevestiging met verdere informatie.

Bij ons kun je betalen met:

– IDEAL (gratis)

– Bancontact (gratis)

– Creditcard (gratis)

– PayPal (gratis)

* Let wel op dat ons finance team eerst gaat kijken of jouw account in aanmerking komt voor betaling op factuur / een verhoging van het kredietbedrag. Oftewel, het invullen van de aanvraag betekent niet automatisch dat ook daadwerkelijk de order op factuur komt, of dat je kredietbedrag omhoog gaat.

De volgende punten worden meegenomen in het bepalen of een bestelling op factuur kan / het kredietbedrag omhoog kan:

  • Kredietcontrole
  • Aankoop gedrag
  • Openstaande facturen

Help & klachten

Als je niet tevreden bent met je bestelling of met een ander deel van het bestelproces, kun je het ons laten weten door 1) ons contactformulier in te vullen 2) mailen naar info@laveen.nl of  3) bellen op +31 70 21 53 140 

Op basis van jouw klacht kunnen we je drie opties bieden; 

  • Je bestelling retourneren en een vervanging ontvangen
  • Je bestelling retourneren en een volledige terugbetaling ontvangen. 
  • Je bestelling houden en een gedeeltelijke terugbetaling of korting ontvangen.

Vermeld duidelijk je naam en bestelnummer. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening.

Ons retouradres:

Laveen B.V.

TAV: Afdeling Retour

Bennebroekerweg 267

1435 CJ Rijsenhout

Heb je onze producten in een van onze verkooppunten gekocht, dan geldt de retourregeling van het verkooppunt. Uiteraard kijken we samen naar een gepaste oplossing.

Heb jij een andere vraag? Neem danhiercontact met ons op dan beantwoorden we deze met veel plezier

Gevolgen van de herroeping
Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien u slechts een deel van uw bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening.

Ons retouradres

Laveen B.V.

TAV: Afdeling Retour                               

Bennebroekerweg 267

1435 CJ Rijsenhout

U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.