Veelgestelde vragen zakelijk
Zakelijk account
Hiervoor vult u dit formulier in. Het kan 1-3 werkdagen duren voordat uw account geactiveerd wordt.
Bij de registratie van een zakelijk account worden uw gegevens gecontroleerd. Indien u niet voldoet aan de vereisten, zullen we uw account omzetten naar een particulier account.
Bestellen doet u eenvoudig via onze website. U plaatst de gewenste producten in uw winkelmand en verstuurt de bestelling wanneer u dat wilt.
U vindt de mogelijkheid om in te loggen helemaal bovenaan de pagina. Uw login bestaat uit uw emailadres en uw wachtwoord. U kunt uw wachtwoord wijzigen in uw persoonlijke profiel.
Is uw bestelling niet correct aangekomen, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Zij geven u een retournummer en meer informatie over hoe de producten teruggestuurd kunnen worden. Na ontvangst en beoordeling van de retourgestuurde artikelen ontvangt u een creditnota.
U kunt uw retour per e-mail aanmelden aan info@laveen.nl onder vermelding van uw NAW-gegevens, het factuurnummer, de namen van de producten die u wilt retourneren, het aantal en de reden van retournering.
Zakelijk verzending & levering
Het minimale bestelbedrag is €40. Hiermee krijgt u gratis verzending. Deze leveringsvoorwaarden zijn van toepassing op zendingen binnen Nederland.
Wilt u uw bestelling laten versturen naar een ander land? Dan betaalt u de verzendkosten voor het versturen naar het betreffende land. U kunt deze kosten opvragen via info@laveen.nl
- Op werkdagen voor 16:00 besteld, volgende dag geleverd*
*Voor 16:00 besteld op werkdagen wordt dezelfde dag nog verzonden. In de praktijk betekend dit dat je pakketje meestal de dag erna wordt bezorgd. Hier in zijn we echter afhankelijk van onze bezorger dus dit kunnen we niet altijd garanderen. Indien je niet op een werkdag besteld wordt jouw pakketje de eerstvolgende werkdag bezorgd.
Bezorging in België en Duitsland:
- Bezorgtijden: 3-5 werkdagen
Andere internationale bestemmingen:
Internationale bestemming hebben een langere levertijd, afhankelijk van de bestemming. Wilt u een pakket naar een andere bestemming laten bezorgen?
Mail naar info@laveen.nl of bel op 070-2153140.
Ja, dit is mogelijk. Je kunt in het bestelproces aangeven dat de bestelling op een ander adres bezorgd moet worden.
Help & Klachten
Als je niet tevreden bent met je bestelling of met een ander deel van het bestelproces, kun je het ons laten weten door 1) ons contactformulier in te vullen 2) mailen naar info@laveen.nl of 3) bellen op +31 70 21 53 140
Op basis van jouw klacht kunnen we je drie opties bieden;
- Je bestelling retourneren en een vervanging ontvangen
- Je bestelling retourneren en een volledige terugbetaling ontvangen.
- Je bestelling houden en een gedeeltelijke terugbetaling of korting ontvangen.
Vermeld duidelijk je naam en bestelnummer. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening.
Ons retouradres:
Laveen B.V.
TAV: Afdeling Retour
Bennebroekerweg 265
1435 CJ Rijsenhout
Heb je onze producten in een van onze verkooppunten gekocht, dan geldt de retourregeling van het verkooppunt. Uiteraard kijken we samen naar een gepaste oplossing.
Deel en ontvang 15% korting!
Deel dit product eenvoudig op een van de volgende sociale netwerken en ontvang 15% korting!