gratis verzending in NL vanaf €35,-

Artikel is toegevoegd

Subscribe arrow_drop_up

Even voorstellen: Laveen

Laveen wordt uitgesproken als ‘La-Vien’ en rijmt op ‘clean’ – schoon en puur, precies waar we voor staan. We maken milieuvriendelijke supplementen met natuurlijke ingrediënten en stoppen niets in onze potten wat niet nodig is - voor jou en de wereld van morgen

Laveen is meer dan supplementen. Het is een merk door vrouwen, voor vrouwen, dat meebeweegt in elke levensfase. Van moederschap tot menopauze – eerlijk, puur en zonder troep.

Bij Laveen draait alles om zuiverheid, duurzaamheid en zorg.

Onze missie

Jou helpen een gezonde en bewuste levenstijl te omarmen

Onze vooruitgang door de jaren

het begin van Laveen

Jo wordt zwanger van haar eerste kind. Ze zoekt naar 100% natuurlijke, zuivere supplementen die passen bij een bewuste levensstijl. Maar die blijken niet te bestaan. Dus besluit ze ze zelf te ontwikkelen. Wat volgt is twee jaar van onderzoek, testen en ontwikkelen. Het was een enorme uitdaging om supplementen te maken zonder hulpstoffen, maar Jo geeft niet op.

de geboorte van Laveen

Na ruim twee jaar ontwikkelen wordt Laveen officieel geboren. Het allereerste product wordt geïntroduceerd: Olive Drops.

De slogan voor het kersverse merk luidt:

“Biologische olijfolie, vitamines en verder niets.”

Jo is opnieuw zwanger en ontwikkelt een zwangerschapsmultivitamine voor zichzelf. Dit wordt de start van een productlijn speciaal voor zwangere vrouwen. Laveen breidt uit met supplementen die veilig zijn voor moeders, baby’s en kinderen.

groei van de vrouwenlijn

Laveen groeit mee met Jo’s eigen behoeften. Ze ontwikkelt producten die haar helpen als moeder en ondernemer:

• Weerstand Drops voor de R-maanden.
• Magnesium Rust & Relax voor stressvolle periodes.
• Een goede multi als basis voor elke dag.

Een assortiment dat met vrouwen meebeweegt in verschillende levensfases.

de strijd om biologisch

Hoewel Jo altijd biologische ingrediënten gebruikte waar mogelijk, waren de producten nog niet biologisch gecertificeerd.

Na drie jaar doorzetten en samenwerken met SKAL Bio Controle, werd de Vitamine D eindelijk biologisch gecertificeerd. Kort daarna volgden de Bio Vitamine C en de Bio Culturenlijn.

Een belangrijke mijlpaal voor Laveen.

een stap verder in duurzaamheid

Duurzaamheid is een kernwaarde. Daarom startte Laveen een zoektocht naar alternatieven voor:
• Seals
• Druppelaars
• Pipetten
• Doppen

Alles werd al in glas geproduceerd, maar er was nog meer winst te behalen:
• Plastic doppen werden vervangen door aluminium deksels.
• Plastic etiketten maakten plaats voor suikerrietpapier.
• Continu op zoek naar duurzamere oplossingen in alles wat we doen.

de zoektocht naar navulverpakkingen

In 2021 begon de zoektocht naar een duurzaam navulsysteem. Twee jaar lang werd getest op materiaalkeuze, productbehoud en gebruiksgemak.

• In 2023 werden de eerste navulverpakkingen geïmplementeerd op twee producten.

• In 2024 werd dit uitgebreid naar alle capsuleproducten.

Zo werd een volgende stap gezet richting minder afval en een kleinere ecologische voetafdruk.

Ons team

Jo Kho

Oprichster van Laveen

"Hi, ik ben Jo – moeder van Celine (12) en Stella (10).

Elke dag ben ik bezig met verschillende mooie en betekenisvolle activiteiten. Ik werk aan het ontwikkelen van unieke, doeltreffende producten, samenwerkingen met like-minded merken, en het ondersteunen van ons team in alles wat zij doen.

Je vindt me net zo goed in het magazijn als aan de telefoon. En ik ben nauw betrokken bij ons strikte kwaliteitssysteem – iets waar ik veel waarde aan hecht.

Laveen geeft me energie, omdat ik weet dat ik mijn best doe én dat het verschil maakt. We hebben inmiddels zoveel moeders, vrouwen, baby’s en kinderen blij mogen maken met onze zuivere producten – producten die ik ook met een gerust hart aan mijn eigen gezin geef.

Laveen is een verlengstuk van wie ik ben, en van waar ik naartoe wil groeien"

Minke Bakker

Klanttevredenheidsspecialist

"Hoi, ik ben Minke!

Misschien hebben we al eens contact gehad via de mail of telefoon – ik ben namelijk degene die voornamelijk verantwoordelijk is voor de communicatie.

Naast mijn werk ben ik fanatiek wielrenster. Die combinatie past perfect bij mij. Ik geloof in een bewuste levensstijl en goed voor jezelf zorgen – dat is waar Laveen voor staat. 

De fijne reacties van onze klanten maken onze missie nog waardevoller. Daar doen we het voor!"

Soula Goud

Brand Visual Specialist

“Hoi, ik ben Soula, mama van Lorenzo (9) en Raaf (2). Ik ben de Marketing Coördinator van Laveen; het is mijn taak om jou, onze hooggewaardeerde klant, te vinden, en te zorgen dat jij ons kunt vinden. Verder voorzie ik jou van relevante informatie, houd ik je op de hoogte van ons bedrijf via Social Media en vermaak ik je graag met leuke feitjes en mooie foto's!”

Lydia Jansen

Brand Storyteller

“Hoi! Ik ben Lydia, op dit moment enkel nog ‘moeder’ van twee harige vierpoters. Voor Laveen mag ik duiken in de wetenschap achter de vitamines, kruiden en mineralen voor onze gezondheid. Deze kennis zet ik dan voor jullie om in overzichtelijke informatie op de website, interessante artikelen, verrassende social media posts en gezellige nieuwsbrieven. Je hoort vast nog van me!”

Kirby Bitter

Kwaliteitsmanager

"Mijn naam is Kirby, moeder van Juliën (15) en mijn hond (Pepper). Mijn voornaamste focus ligt op het kwaliteitssysteem van Laveen, en eerlijk gezegd, kan ik behoorlijk streng zijn. Met bijna 20 jaar ervaring in deze branche, waarborg ik met mijn expertise dat de producten van Laveen van de hoogst mogelijke kwaliteit zijn."

Vandaag: de toekomst van Laveen

Bij Laveen laten we ons inspireren door echte vrouwen, in alle vormen en rollen: moeders, dochters, grootmoeders, zakenvrouwen en iedereen daartussenin. We bewegen mee met vrouwen in elke levensfase, omdat gezondheid en welzijn niet stilstaan.

  • Werk en gezin in balans, want zorg voor jezelf is net zo belangrijk als zorg voor anderen.
  • Zuiver, duurzaam en met respect, omdat wat goed is voor jou, ook goed moet zijn voor de wereld.