OVER ONS

Waarom Laveen?

Steeds meer ouders kiezen voor een bewuste levensstijl. Je wil het beste voor jezelf, je gezin en de wereld waarin we leven. Daarom ben je altijd op zoek naar natuurlijke en gezonde producten.

Dat is precies de zoektocht waaruit de producten van Laveen zijn ontstaan toen onze oprichter Jo zwanger werd van haar eerste kind.

Bewuste keuzes vragen tijd en aandacht en soms is het een raadsel waar je dat vandaan moet halen. Daarom maakt Laveen supplementen met een begrijpelijke ingredientenlijst, zonder poespas en onnodige toevoegingen. Zo ondersteunen we jouw natuurljke levensstijl.

Hoe het begon

Toen Jo in 2013 zwanger werd van haar eerste kind, ging ze zoals veel moeders op zoek naar producten die passen bij een bewuste levensstijl.

img

Ze wilde voedings- supplementen die 100% natuurlijk, suikervrij en zuiver zijn. Maar die producten waren moeilijk te vinden.

img

Daarom begon ze zelf een nieuw merk. Na zelf meer dan twee jaar onderzoeken, testen en ontwikkelen in Nederland, werd Laveen geboren.

img

Olives Drops’ werd het eerste product dat we introduceerden met als slogan ‘Biologische olijfolie, vitamines en verder niets’.

img
img

Zuiver is voor mij terug naar de basis. Het betekent leven met aandacht, dichtbij jezelf blijven en kiezen voor kwaliteit. Het is een belangrijke waarde in mijn gezinsleven én mijn missie voor Laveen.

- Jo, oprichtster van Laveen

Al onze producten hebben een Clean Label Garantie. Dat betekent dat onze formuleringen alleen actieve ingrediënten bevatten. We zoeken naar de beste vormen en combinaties van vitaminen, mineralen en kruiden. Elk product wordt met veel zorg, liefde en een kritische blik voor je samengesteld.

Laveen werkt ook aan een gezonde toekomst voor de wereld. We blijven stappen zetten om onze impact op het milieu te verkleinen. Daarom kiezen we voor een duurzame bedrijfsvoering, milieuvriendelijke verpakkingen en CO2-neutrale levering. Wist je dat onze verpakkingen voor 98% plasticvrij zijn? Ons doel is een 100% plasticvrij assortiment in 2025.